Friday, December 14, 2007

Pause

Jeg er syk og leser til eksamener, så det blir kanskje en liten stund til neste oppdatering her. Når jeg kommer tilbake er det mulig du finner meg på wordpress, i så fall kommer det invitasjon til innflyttingsfest her, så følg med allikevel ;)

I mellomtiden vil jeg anbefale en blogg som er litt utenfor bloggosfæren. På bloggdagen nevnte jeg denne bloggen som jeg akkurat hadde oppdaget. Så ble det stille lenge, helt til hun i en kommentar nevnte at hun har flyttet til vg blogg (trykk her for nye linken). Sanne minner meg om at det er viktig å leke, selv om vi ikke er barn lenger, og så har hun en veldig søt måte å skrive rett frem om dagene sine så man bare må smile av å lese.

Ellers er det mye å ta av i bloggrollen til høyre.

9 comments:

Miriam: said...

Åh, kommer du over på WP? Supert! :) Ellers håper jeg du blir frisk fort og så må du ha masse masse lykke til med eksamener!

Undre said...

*lage te og bake brownies til Minnie*

Tonita said...

God bedring, - ikke lett å være syk og samtidig ha eksamenspress. Regner med at den gode samboeren lager masse tynn te til deg, og ellers holder seg unna slik at du får ro.

Anonymous said...

God bedring, håper helsa kommer seg fort! *henter en god kopp te til deg*

Ellers takk for bloggtipset. Var borte og kikket, og likte den skikkelig godt. Alltid like gøy å oppdage nye blogger.

Lin said...

Jeg krysser fingre og håper eksamen går så det suser! Og så gleder jeg meg til du er tilbake igjen. :-)

Anonymous said...

God bedring og lykke til med eksamener!!

Lothiane said...

God bedring og lykke til med eksamener. :)

Skal la deg sitte i fred og ro med det du må holde på med nå (mens du venter på at tikkingen skal begynne), så skal jeg heller sjekke ut Sannebloggen.

=Anja said...

----------------------------
Riktig god jul og godt nytt år til Minneapolise ifra trønnderlainn!!!
------------------------------
Slutt

Anonymous said...

God jul og godt nytt år!