Thursday, June 21, 2007

Lykkligst i Verden

Kjæresten min er dønn ærlig

Noen ganger sier han meninger jeg ikke vil høre

Jeg liker å synge med den stemmen jeg har


Kjæresten min snorker alltid når jeg akkurat har sovnet i armskroken

Og for å være så nærme som mulig sniker han hodet helt inn mot øret mitt

Jeg klarer ikke vri meg unna når han er så søt


Kjæresten min synes det er bra jeg ikke er en sånn raring

Som tar med det digre kameraet over alt

Jeg må bare kjøpe kamera bag først


Kjæresten min blir sliten etter to minutters massasje

Og olje er så ekkelt, det kan vi ikke bruke

Ordet massasjehore er veldig dekkende for meg


Kjæresten min vil ikke se filmer med trist slutt

Jeg liker norske filmer

Det finnes ikke happy ending i norske filmer


Kjærsten min synes ikke nordmenn kan tas alvorlig

De spiser tross alt fisk på tube

Jeg har ennå ikke turt å fortelle ham om leverpostei


Kjæresten min er en rotekopp

Jeg er også en rotekopp

Men to av oss i en leilighet, gir alt for mye rot


Kjæresten min vil helst ha bare ost på pizzaen sin

Eller ost og pepperoni, da er vi kreative da

Jeg velger heller det rareste på menyen


Kjæresten min vil alltid være tidlig

Og blir innmari irritert om jeg ikke er klar

Jeg er aldri klar i tide


Noen ganger lurer jeg på

Hvorfor akkurat han

Er den som gjør meg


Lykkligst i verden


















Mange single skriver om kriterier for sin neste kjæreste.
Mitt r
åd er å kaste alle kriterier ut vinduet. Det viktige er hvordan han eller hun får deg til å føle, og den som gjør oss lykkeligst av alt, trenger ikke være den vi forventer i det hele tatt...

12 comments:

Frøken Makeløs said...

så sant så sant..

Hjerterdame said...

Så koselig... Godt skrevet. :)

Minneapolise said...

Takk til begge to :)

Heidi Fleiss said...

Jeg kjenner meg så godt igjen (foruten at det er jeg som snorker her i huset :P).
Vi får ta vare på og være glade for det vi har!

Minneapolise said...

Ja, jeg irriterer meg over at han snorker, og han irriterer seg over at jeg makker rundt saann foer jeg sovner. Men naar vi er borte fra hverandre saa savner jeg aa ha han smaasnorkende ved siden av, og han sier det er vanskelig aa sove naa uten noen som makker naa. Saa vi er glade for aa ha hverandre :)

Støvkorn said...

På en måte ja, man skal ikke la kriteriene være i veien, men noen kriterier vil alltid følge oss i valget av den tilkommende.
det er sikkert en mening med det ;)

Anonymous said...

...og for å snakke om noe heelt annet: nei, "norsk" tastatur og tegnsett er kjempeenkelt å konfigurere (i Windows): Start->settings->control panel->Keyboard; klikk Input Locales, Change, Deretter Add, velg deretter "Norwegian" eller hvasomhelst... normalt sett kan du deretter skifte mellom US og norsk tastatur ved å trykke venstre Alt-tast og venstre Shift-tast samtidig. Selv har jeg installert engelsk, fransk og norsk. Riktignok må du "huske" hvor æøå befinner seg, men det går som regel bra... :-)

Unknown said...

Flott skrevet. Søtt:)

Egoisten
- åtgaumsforvaltar med et smil om munnen

care said...

Så søtt skrevet.

Tipsguri said...
This comment has been removed by the author.
Amelie78 said...

Så fint du skriver! Liker ærligheten, at du er rett-frem og litt sånn underfundig-morsom :) Mye interessant her. Skal lese mer i bloggen din.

Hilsen Amélie

Minneapolise said...

Underfundig morsom, den likte jeg :)